29. 10. 2012

11 otázok a odpovedí

Tento tag som našla u blogerky Lucie, tak odpovedám na jej otázky, ktoré vymyslela. Na konci pridám svojich 11 otázok ja, tak kto bude mať chuť a čas, nech sa kľudne pridá.
Tag vyzerá síce takto:
1) řekni o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro blogerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 blogerek pro nominaci a informuj je o ní (pod 200 followers)
5) neoznačuj tu, která označila tebe :)
ale ja pôjdem podľa Lucie, takže najprv 11 zaujímavostí o mne...
1. rada varím
2. ešte radšej pečiem (najviac muffiny, z toho názov blogu :))
3. na ZŠ a SŠ som bola najrýchlejšia z dievčat (a chcela som poraziť v behu aj chlapcov, ale to žiaľ nejde)
4. teraz si radšej užívam pohodovú "jazdu" na orbitracu
5. zbožňujem pekné zápisníčky a zošity, ale vždy je mi ľúto popísať ich
6. ak by som mala sama cestovať vlakom, tak sa stratím
7. filmy, ktoré mám, delím na tie, ktoré budem pozerať len ja a na tie, ktoré sú pozerateľné aj pre zvyšok ľudstva
8. najradšej mám režiséra Tima Burtona, najlepšie v kombinácii s Johnnym Deppom
9. v telke pozerám jedine vedomostné súťaže
10. som knihomoľ, knihy by som mohla dostávať na každý sviatok v akomkoľvek množstve a neurazím sa
11. ak by to pred rokmi osud inak zariadil, venovala by som sa zrejme maľovaniu (obrazov aj ľudí) a nie vede :D

a teraz odpovede na Luciine otázky...
1) Kterou vlastnost na sobě fakt, ale fakt nesnášíte? hanblivosť
2) Jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíte? čierne sako
3) Jakou nejhorší známku jste měly na vysvědčení ze ZŠ? 2 :D
4) Máte raději kávu nebo čaj? čaj
5) Oblíbený parfém? Lanvin- Marry me!
6) Film, který se vám nelíbil? Avengers
7) Nejhezčí věc, kterou jste kdy od někoho dostaly? ťažko povedať, ja sa teším ako malé dieťa zo všetkého
8) Nejklasičtější módní kousek? znova čierne sako, čierne lodičky
9) Nejhezčí vyznání lásky? to úprimné...
10) Nejoblíbenější jídlo? kelový prívarok!
11) Jaké slovo vás charakterizuje? Jen jedno! :) ryba (odporúčam vygoogliť typickú rybu podľa zverokruhu- to som ja, do bodky)
 napokon mojich 11 otázok, na ktoré môžte odpovedať na svojich blogoch, prípadne sa nepohnevám, ak mi zanecháte odpoveď v komentári :) Idete do toho? Rada si to prečítam.
1. čo by ste robili/ študovali, keby ste mali ešte raz na výber?
2. aké sú "vlasy vašich snov"?
3. jedna vlastnosť, ktorú vyžadujete u partnera?
4. najobľúbenejší šport?
5. sprcha alebo kúpeľ?
6. najlepšia riasenka?
7. sladké alebo slané?
8. tip na dobrú knihu?
9. čoho sa najviac bojíte?
10. kým slávnym by ste chceli byť na jeden deň?
11. aké topánky by ste si nikdy neobuli?    

8 komentárov:

  1. 1.chcem isť na žurnalistku:)
    2.take ake mam dlhe,rovne,hnede ale trošku hustejšie:)
    3.dôvera.
    4.plavanie <3
    5.kúpeľ
    6.one by one :)
    7.sladké všetko sladké!:D
    8.teenvogue handbook :)
    9.výšok:/
    10. Miley Cyrus
    11. špicaté na malom opätku a zrejme ani creepers:D na niekom vyzerajú super ale na mne komicky:D:D

    super dotazník:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1.manažment
    2.hustejšie blond
    3.porozumenie
    4.florbal
    5.sprcha
    6.Maybelline One by One
    7.sladké
    8.úsvit
    9.smrti
    10.Demi Lovato
    11. loaffers :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. doteraz sama newiem, čo chcem :D ale najradšej farmáciu a nič by som na tom nemenila :)
    2. kučeravé....farba? sa mi páči moja... krásna gaštanová
    3. dôvera
    4. basketbal
    5.jednoznačne kúpeľ :P
    6.Maybelline
    7. sladké
    8, knihy veľmi nečítam, preto Vam dobre neporadím :)
    9. prekonam aj ten najvacsi strach :D
    10. nad tym som ani neuvazovala...
    11. nejako si nevyberam, najradsej mam botasky...:) tie by som nosila vsade :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bylo mi velkým potěšením se o tobě, milá Nino, dozvědět zase něco víc. Pěkné písničky a sešity...ach anó! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeeej no pridem do prace hned napisem niečo aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Huhúúúú, no super, idem spraviť aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers